Willem och Jag

En blogg om livet som singelmamma till världens vackraste vilde.

Joller är för bebisar...

Kategori: Utveckling

sa Willem och himlade lite med ögonen.
Eller nej, det gjorde han givetvis inte för nu överdriver jag igen. Men han har uppgraderat sitt joller till joddel. Ja han joddlar numera, som de gör i Alpländerna (enligt informationen som min syster Ivana googlade fram för att se vilket folk som Willem nu kan prata med. Sedan fick vi googla vilka länder som är just alpländer. Kände oss jättesmarta efteråt.)
 
Hursomhelst så låter det väldigt roligt när han sätter igång så vi har skrattat gott ikväll. Jag antar att joddlandet hänger ihop med att han är väldigt kär i sin tunga för tillfället. Det är han för övrigt i alla andras tungor också och han har kommit på att genom att lipa själv så får han andra att göra samma sak. Det här kommer garanterat att sluta med att jag börjar joddla jag med, ska försöka att komma ihåg att undvika det ute bland folk bara.  
.