Willem och Jag

En blogg om livet som singelmamma till världens vackraste vilde.

Vi har det så bra!

Kategori: willem 4-8 månader

Hej!

Nu var det ett par dagar sen jag skrev något, det beror på att vi har haft ganska mycket att göra och sen krånglade min dator. Men nu så!

Vi har haft det så himla bra de senaste dagarna. Den jobbiga förkylningen har släppt sånär som på lite snor men det är verkligen ett lyft att må bra igen! Och Willem har varit ovanligt gullig, hur det nu är möjligt. Han är verkligen mitt hjärtas fröjd!

I söndags firade vi min lillasyster Ivana som fyllde 18 år. Herregud vad tiden går fort (för att dra till med en liten klysha). Det var hursomhelst väldigt trevligt att träffa alla! Jag och min bror gav henne en (tycker jag själv) rolig present, vi ska rida islandshästar! Både Ivana och jag är ju hästtjejer och Lukas gjorde också en kort karriär som ryttare när han var liten. Så det ska bli hur kul som helst! I början av juni bär det av:-)

Igår hade jag och Willem en lugn och otroligt mysig dag tillsammans. Vi var ute i det fina vädret och jag åt säsongens första glass i solen. Tyvärr valde jag en Top Hat och jag blev väldigt besviken, den var inte god. Men själva grejen att det är vår och att man kan göra såna våriga saker gjorde att det var mysigt ändå trots äcklig glass.
 
Annars så busade och myste vi hela dagen typ. Willem skrattade till och med högt en massa när jag kittlade honom. Han ler ju väldigt mycket och gjorde det tidigt men det här med att skratta högt har han inte riktigt börjat med. Det har hänt några gånger bara men det är ju verkligen världens härligaste ljud!

Nu ska vi ta en promenad i det otroliga vädret:-)

Hörs sen,

/E.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: