Willem och Jag

En blogg om livet som singelmamma till världens vackraste vilde.

Världens godaste mamma?

Kategori: Allmänt

Jag gjorde ett försök att sitta framför datorn en liten stund när Willem var vaken. Det gick bra ett tag (läs; 5 min) innan jag plötsligt hörde ett gurglande ljud och kände något suga sig fast på min arm. Jag tittade ner och såg min mal till unge som förnöjsamt smackade med sin lilla mun. 
Uttrycket "allt mitt är ditt" får en helt ny innebörd när man får barn.  

Jag har nu köpt en bitring till mitt hjärtas fröjd i hopp om att få ha några kroppsdelar ifred.




Mums säger Willem.


Såhär nöjd blir man när man får äta på mamma. Gosunge!!!

Kommentarer

  • Annika säger:

    alltså han är så söt så att man tuppar av. Vilken fin blogg du har finaste kusin! :)

    2012-05-15 | 09:20:49

Kommentera inlägget här: