Willem och Jag

En blogg om livet som singelmamma till världens vackraste vilde.

Underbara sommar!

Kategori: willem 4-8 månader

Alla pratar om att sommaren är här och jag är inget undantag.
Livet blir ju lite härligare när det är varmt och solen skiner Det är så lyxigt att kunna vara ute hela dagarna nu när det är så vackert väder, ytterligare en anledning till varför jag älskar att vara föräldraledig. (Ja, att jag får hänga med min unge hela tiden är den största anledningen.) Jag har inte varit ledig en hel sommar sen jag var typ 14 år och förra året var jag bara ledig i två veckor. Så oj vad jag ska passa på att njuta i år!

Idag har jag och Willem hängt med min kära kompis Lisa på hennes innergård. Vi har ätit lunch, snackat och myst med Willem såklart. Jag promenerade till henne vilket tar ca 1 timme, det var skönt även om Tranebergsbron kanske inte är världens mysigaste promenadstråk.

Vad skönt det är nu när man slipper pälsa på Willem en massa kläder. Nu räcker det ju med en body och tunna byxor och i skuggan på en filt kan man ju tillochmed skippa det.





Kommentarer

  • Felicia Mix säger:

    Hej Evelina ich STORT grattis till din fina lilla kille! Jag snubblade in på din blogg och tyckte att det var kul att läsa om din och Willems vardag.



    Sköt om er!



    Kram Felicia

    2012-05-26 | 23:41:41
  • Felicia Mix säger:

    OCH skulle det stå, såklart. Inte "ich"

    2012-05-26 | 23:42:34

Kommentera inlägget här: