Willem och Jag

En blogg om livet som singelmamma till världens vackraste vilde.

Dagens outfit.

Kategori: Allmänt

När jag var gravid fanns det många anledningar till varför jag längtade efter att det skulle vara över. En av dem var mitt enorma sug efter rödvin och det där glaset jag skulle dricka när bebisen var levererad. En annan var att jag såg fram emot att få ta på mig en av mina fina klänningar (eller för all del favoritjeansen) istället för de jäkla gravidtightsen som jag bodde i.
Angående rödvinet så gick suget över så snart ungen var ute och amningen var igång. Jag har provat att sippa på ett glas men Det.Är.Inte.Gott. 
Vad gäller kläderna så finner jag mig allt som oftast i samma kläder som jag hade under graviditeten. Tydligen får man inte plats i sina gamla kläder i samma stund som graviditeten är över. Och även om man får plats så krävs det att man kan dra fram sina bröst ur dem på ett smidigt sätt.  

Så här får ni, i sann blogganda, en dagens outfit. Glamourös är mitt andra namn. Eller?





Tröja: Noppig collegetröja. Smakfullt uttänjd pga gravidmagen.
Linne: Top Shop Maternity. Härligt urtvättat.
Tights: Top Shop Maternity. Lagom sladdriga.
Hår & Make: Inget smink och håret är sådär skönt urtunnat pga amning och i stort behov av en färgning. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: