Willem och Jag

En blogg om livet som singelmamma till världens vackraste vilde.

Besök hos mormor.

Kategori: willem 4-8 månader

Idag har jag och Willem varit med min mamma och hälsat på min fina mormor i Kolbäck. För er som inte vet var denna metropol ligger kan jag berätta att det är strax utanför Västerås. Hon fyllde 91 (!) år igår så vi åkte dit för att fira henne.

Hursomhelst var det väldigt mysigt att träffa henne och hon tyckte att det var så roligt att träffa Willem. Han visade sig från sin absolut bästa sida och var typ hur glad som helst. (Nu blir det lite skrytblogg över det här inlägget men jag kan inte låta bli) På vägen hem var Willem vaken hela vägen (1.5 timme) och helt galet nog var han glad hela tiden. I höjd med Solvalla blev han lite gnällig men inget som inte lite ekorrn satt i granen kunde lösa. Det ska tilläggas att vi åkte från Kolbäck kl 18.45 och var hemma kl 20.15 och normalt sätt nattas han mellan ca kl 19.30-20.00. Han är kort sagt en riktigt liten pärla! (Det ska bli väldigt intressant att se vad jag säger när första trotsperioden kommer)

Här kommer lite bilder från bilen och mormor:


Här sitter Willem i mormors knä. Mys!


Han tog en liten tupplur på vägen dit.


Han älskar verkligen att åka bil, så skönt!


På vägen hem. Hans nya favoritleksak är den här mjuka Pinguboken som syns på bilden. Oj vad han kan hålla på länge med den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: