Willem och Jag

En blogg om livet som singelmamma till världens vackraste vilde.

Världens godaste mamma? part III. (Eller Nu är det inget skämt längre.)

Kategori: willem 4-8 månader

Att Willem gärna suger på saker är inget nytt. Att det inte spelar någon roll huruvida det är leksaker,snuttelammet eller levande ting är heller ingen nyhet. Två gånger tidigare har jag berättat om när han har använt mig som en napp lite för entusiastiskt. (Jag vet att alla duktiga bloggare länkar till gamla inlägg när de refererar till dem. Jag tyvärr ingen duktig bloggare för jag vet inte hur man gör.)

Hursomhelst, i morse var det dags igen. När jag kom ut från duschen såg jag att han återigen efter nattens samsovning har lämnat ett sugmärke efter sig. Jaha, tack för det kära barn.

Vart sugmärket sitter den här gången? Jo, på halsen såklart.
#småbarnsmammagoesfjortis



Jag vet att det inte är en klockren bild. Men ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: