Willem och Jag

En blogg om livet som singelmamma till världens vackraste vilde.

Nu sitter Willem.

Kategori: willem 4-8 månader

Ojojoj, nu kan bebisen sitta! Han kan självklart inte parera upp om han tappar balansen än, utan då faller han som en fura. Så jag får ju naturligtvis sitta och passa hela tiden. Men ändå, han sitter själv. Jag har fortfarande liggdelen till vagnen men idag så provade att jag bulla upp med kuddar så att han kunde sitta i vagnen också. Han gillade det skarpt måste jag säga:-)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Å vad duktig han är din prins!! Bulla upp med kuddar runt honom eller om du har en amningskudde är dom perfekta att sätta runt honom då slipper du vara orolig för att kan ska välta!! Det går verkligen för fort med ens barn..! Snart kryper väll den där lilla grabben!

    Jätte fin blogg och super roligt att få läsa om er och följa hans och din utveckling!!:) love you Nathalie !

    2012-04-19 | 10:37:20

Kommentera inlägget här: