Willem och Jag

En blogg om livet som singelmamma till världens vackraste vilde.

Dagen i bilder.

Kategori: willem 4-8 månader

Jag är fortfarande sjuk. Känner absolut ingen smak i munnen vilket gör det obehagligt att äta. Tur att jag har en sån gullig son som piggar upp mig!
Idag kom Willems tre nya dregglisar som jag beställde samtidigt som mössan men som blev lite försenade. Så fina!
Ingen kan ha tråkigt när Willem finns där och roar!
Idag fick Willem sova middag i min famn istället för i vagnen på balkongen. Förut gjorde han alltid det och det var så mysigt! Trots att han har blivit större får han fortfarande plats:-)
Jag har hur många bilder som helst på Willem. Men den här som jag tog idag med mobilen klättrade direkt upp på favoritlistan. Jag tycker att den är så fin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: